מחיצות- חלק ה': מאמץ אחרון

לפרק הקודם

"אני ממש מצטערת, סבתא, באמת. אני מבטיחה לפצות אותך אחרי שהבחינות יגמרו. אני אקח אותך למקום ההוא עם המלצר החמוד…" פיי הקשיבה רק בחצי אוזן לשיחת הטלפון בזמן שקיפלה את הבגדים הנקיים שחזרו מהמכבסה.

"אני מרגישה כל כך רע." אמרה ריוי לאחר שניתקה. "כל שנה ביום הולדת שלה אנחנו יוצאות לאכול יחד באיזה בית קפה. אנחנו עושות את זה בערך מאז ומעולם. אבל השנה עם כל העבודות והמבחנים זה פשוט לא ייצא."

"ונשמע לך שהיא התבאסה על זה?"

"היא לא תגיד כלום, זה ברור. אבל אני מכירה אותה כבר כל כך טוב, שהיא לא יכולה לשקר לי."

"זאת לא אשמתך." אמרה פיי וליטפה את שיער חברתה ברכות כמו שרק היא ידעה. "את עושה את המקסימום שאת יכולה. קורעת את עצמך בין עבודה ולימודים. בקושי נשאר לך זמן לעצמך."

ריוי קברה את ראשה בקימור צווארה של חברתה. בשבועות האחרונים הן התקרבו מאוד והקשר שלהן היה עוגן מרכזי במציאות בה חיו. הן עברו לישון יחדיו במיטה של ריוי על בסיס כמעט קבוע. פיי הייתה האדם הקרוב ביותר והיחיד שידע על העיסוק החדש שלה. למשפחתה סיפרה כי היא עברה לעבוד לצד פיי במכון המחקר. "זאת עבודה נוחה ומכניסה." אמרה להם, אך בפועל כבר הספיקה להתנסות עם מאות גברים. היא למדה היטב את התפקיד ונהייתה טובה במה שעשתה. לא פעם הצליחה לשאוב בעצמה הנאה וסיפוק מאותם מפגשים עם לקוחות. אך איש מהם לא היווה תחליף למיטה החמה שבבית לצד פיי.
"אני הולכת לבקש מרוזי להיות בעמדת הלוטוס שבוע הבא." אמרה ריוי.

"העמדה האנאלית?! השתגעת?"

"בעצמך אמרת שאני עושה את המקסימום שאני יכולה. אז כנראה שזה לא מספיק! דיברתי עם המזכירה בפקולטה ואני יודעת שניב המעצבן הזה ממשיך לעקוף אותי בציונים. אם אני אקבל פחות ממנו במבחן המסכם עוד שבועיים כל מה שעשיתי ירד לטמיון. חשבתי על זה ואני מתכוונת לתת יום אחד אצל רוזי כדי שאחר כך אוכל להתאבד על המבחן בשקט."

"אין מצב שאני נותנת לך לעשות את זה לעצמך." אמרה פיי והנידה בראשה במהירות. "את סתם מדברת אבל אין לך מושג מה זה להיות בעמדה הזאת. את חושבת שאת מוכנה לזה אבל את לא. אני אשלם לך על החודש הזה, וזהו! את תוכלי להתפנות למבחן בלי דאגות."

ריוי הרימה את ראשה ונשקה למצחה של פיי. "את מקסימה ואני אוהבת אותך כל כך. אבל כבר קבלתי החלטה ואני הולכת על זה." פיי החזירה לה מבט כועס ונעצב.

"אל תתבאסי. יהיה בסדר, אני מבטיחה." ניסתה ריוי לעודד אותה. "אנחנו עוד נצחק על זה בעתיד, את תיראי. אני יודעת מה יעשה לך טוב. אנחנו הולכות לעשות אמבטיה חמה ומרגיעה עם השמנים הארומטיים שקבלתי והפליי-ליסט שאת אוהבת."

פיי לא נראתה כמי שרוצה שיעודדו אותה אבל ריוי כבר החלה להפשיט אותה מבגדיה.

– – –

מאמא רוזי הביטה במבט ספקן בצעירה שמולה. "את בטוחה שאת מבינה מה את מבקשת ממני?" שאלה ושיחקה ביד אחת עם חמש הטבעות שעל ידה השנייה. ריוי רק החזירה לה מבט נחוש. "את בכלל הכנסת לשם מישהו בעבר?" שאלה וריוי הנהנה בחצי ראש. עדות לכך שהרבה ניסיון אין לה. "אנחנו לא מדברות על איזה ילד שמכניס את הבולבול שלו לתחת שלך לכמה דקות. אם זה היה המצב כולן היו עושות את זה. אנחנו מדברות על כמה שעות של חדירות ועשרות גברים מכל הסוגים והגדלים."

"אני מבינה." אמרה ריוי כשהספק מכרסם בליבה. "אבל אני צריכה את הכסף הזה, ואני צריכה אותו בפעם אחת."

"אם כך בסדר גמור." אמרה המאדאם והמשיכה כמו מדברת אל עצמה. "גם ככה הרוסייה התחילה להרים את האף יותר מידי וכל שבוע מנסה לכופף לי את היד. עכשיו היא תבין שלכל אחת יש תחליף. את רק תדאגי להגיע נקייה מאחורה באותו יום. וכדאי מאוד שתארגני לעצמך פלאג אנאלי. זה יהיה חכם להסתובב איתו בשעות שלפני." ריוי הנהנה בראשה.
"אבל תזכרי- מהרגע שאת עוברת בפתח ההוא, אין דרך חזרה."

כשיצאה ריוי לרחוב היא התכוונה לחזור הישר לדירה אך אז צדה את עיינה חנות הסקס בחזית הבניין.
"למה לא בעצם?" חשבה לעצמה ונכנסה פנימה.

זו הייתה הפעם הראשונה בה נכנסה לחנות כזו והיא לא הייתה דומה לשום חנות שראתה בעבר. שלל אביזרי מין ופרטי לבוש פרובוקטיביים קישטו את הקירות. ברגליים מהוססות התקדמה פנימה כעכבר היוצא מחורו הבטוח. היא סקרה בעיניה את שלל הדילדויים שהיו שם. הם היו נראים יותר כמו פסלונים צבעוניים וחייזרים שלא הזכירו כלל את האיברים אותם נהגה לענג בעמדת הצבעוני.

"אני כבר מגיע." צעק מישהו ממחסן אחורי.

היא המשיכה לעמדת תחתונים סמוכה. מגוון רחב של תחתוני עור, סטן ובד הוצגו בה. לחלק מהפריטים היה פתח אסטרטגי באזור המפשעה והישבן, לאחרים רוכסן ואפילו מנעול. ריוי הרימה חוטיני שקוף בצבע תכלת. "פיי תיראה לא רע בזה." חשבה והחליטה לרכוש אותו כהפתעה לחברתה. פיצוי על הבחירה שעשתה.

"במה אפשר לעזור?" שאל קול מאחוריה. כשהסתובבה ראתה בחור המבוגר ממנה רק בכמה שנים עם שיער ארוך בהיר וזקן תיש מחודד.

"היי! את אחת מהבנות של רוזי. ריוי, נכון?"

"אה… כן." ענתה ריוי מבולבלת. לזה היא ממש לא ציפתה.

"אני רואה אתכן בכל פעם שאתן עוברות כאן. האמת, זה מוזר שעוד לא נפגשנו פנים אל פנים."

"כן, באמת עוד לא יצא לי להיכנס פה לחנות. אנחנו פשוט תמיד נכנסות מהצד האחורי." ניסתה להצטדק בלי שום סיבה.

"מצחיק, אני דווקא מבקר אצלכן לעתים קרובות." אמר ופרצופה השתנה כאילו סתר ללחייה. "לקראת הסגירה אני משאיר פה ת'עובד השני ונכנס להשתחרר קצת. אחד הבונוסים בלעבוד בקופה של מקום כזה. אני עובד פה כבר שנים ותכל'ס בינינו, זאת הסיבה העיקרית שאני ממשיך כאן." המשיך בלחישה, כאילו חלק איתה סוד כמוס.

"אתה מבקר אצלנו… מה, כלקוח?" תהתה בהיסוס.

"אני לא הבוס. אם זה מה שאת מתכוונת."

"אנחנו…?" שאלה אבל לא ידעה כיצד לסיים את המשפט.

"אם עשינו את זה, את שואלת? בטח, יא מצחיקה. הרבה פעמים."

ריוי נהייתה אדומה כמו עגבנייה. היא לא ידעה מה להגיד לבחור שפגשה זה עתה ושאינה יודעת אפילו את שמו, אך שכבה איתו כבר "הרבה פעמים".

"אני חֶזי, דרך אגב." אמר ולחץ את ידה.

"נעים מאוד." שיקרה ריוי. לא היה לה דבר נעים בכל הסיטואציה הזו.

"נחמד להכיר סוף סוף. פרונטלית, אני מתכוון. פרט לתמר שעוד נכנסת לכאן מדי פעם לקנות צעצועים לה ולחבר שלה, לא ממש יוצא לי לדבר עם הבנות. אז את רוצה לקנות את התחתונים האלה? תני לי להמליץ לך על משהוא אחר." אמר והרים תחתון אחר מעור שחור. "זה ישב פיקס על התחת שלך. תסמכי עלי, כל אחת מהבנות פה אני יודע מה יבוא עליה בול."

"זה דווקא לא בשבילי, אלא לפיי." גמגמה.

"לפיי?" חשב חזי. "לפיי זה יכול להתאים. בגלל שזה גזרה נמוכה הפלומה שלה תבצבץ יפה מלמעלה. סקסי מאוד לטעמי. אני אעשה לך על זה הנחת עובד."

"אני צריכה עוד משהו…"

"מה?"

"אממ…" התלבטה פתאום אם לא כדאי בכלל ללכת למקום אחר.

"אין לך מה להתבייש ממני. כבר עברנו את השלב הזה. לפני חודשיים בערך…" צחקק משועשע מהבדיחה של עצמו.

"אני צריכה… פלאג לתחת." אמרה מנסה לבלוע בחזרה את המילים שיצאו לה מהפה.

"לתחת? מה לך ולזה?" תהה בקול.

"מאמא רוזי אמרה שכדאי שאני אלך עם זה קצת."

"למה? היא רוצה שתחלפי את אלכס?"

"רק פעם אחת!" מיהרה ריוי להסביר.

"מתי?" שאל בלי בושה וסידר מחדש את איברו שמיהר להתקשות במכנסיו.

"ברביעי הקרוב." ענתה והשפילה את מבטה, מבינה כי סידרה לישבנה לקוח נוסף.

"מה את אומרת… ברביעי. אם ככה," אמר וניגש אל מאחורי הדלפק. "אני מציע שתשתמשי בזה." הוא הציג לפניה פלאג שחור מגומי מבריק דמוי פטרייה שמנמנה. "אני יודע שזה מהרחבים אבל את הולכת על אקסטרים, אז כדאי שתהי מוכנה."

ריוי הביטה בחפץ כאילו מדובר היה במכשיר מהאינקוויזיציה. "אני חושבת שזה גדול מידי בשבילי."

"מתי עשית אנאלי פעם אחרונה."

"מזמן. רק בצבא יצא לי כמה פעמים. לא יותר מידי."

"אז קחי גם את זה." אמר והושיט לה פלאג כסוף קטן יותר. "תלכי עם זה עד רביעי וברביעי תחליפי לזה."

ריוי הוציאה את ארנקה ושילמה על הרכישות ואז פזלה הצידה אל דלת שחורה שהייתה בקצה החנות. "תגיד, זאת הדלת?"

"כן, זה החדר האחורי." אמר כשספר את העודף.

"אפשר?"

"אה… בטח, למה לא?"

חזי ניגש לדלת וריוי בעקבותיו. כשפתח אותה נגלה מאחוריה מסדרון קצר המואר בתאורה אדומה חלשה ובסופה דלת נוספת. "בבקשה." סימן בידו וריוי נגשה אל הדלת.

היא הורידה את הידית ודחפה קלות. צליל פעמונים מוכר נשמע. בצעדים מדודים נכנסה אל החלל ומצאה עצמה במבואת הכניסה מול קבלת הפנים. היא הביטה בהשתהות על החור האליפטי שבמחיצת העץ. מראה שדיה הניצבים בפתח עלה בעיני רוחה כפסל נוי, ראש אייל המקשט את קיר הצייד.
היא המשיכה להקיף את המחיצה. הצד של הבנים באמת היה גדול בהרבה משלהן. ריח של זרע עמד באוויר מעורבב בריחות סיגריות ואלכוהול. היא עברה על פני החור הקטן של העמדה האוראלית והגיעה לפתחים הגדולים. שתי רצועות העור של העמדה היו בגובה ראשה וריוי מיששה אותם בידה.
היא התקדמה עוד שלושה צעדים ושם זה היה- הלוטוס. בניגוד לעמדות האחרות בזו רצועות העור היו למטה, קרוב לרצפה. הכתמים על רצפת הבטון היו בולטים יותר מתחת לזו. לפתע הפתח נראה אפל ומאיים מהאחרים.

היא הרגישה יד נחה על גבה. "מתכוננת נפשית?" שאל חזי שנעמד לצידה.

"כן, משהו כזה. אבל אני כבר חייבת לעוף, יש לי המון לימודים על הראש."

חזי החליק את ידו מטה עד שפגש פיסת עור חשופה בגבה התחתון. "אתן הסטודנטיות, רק לימודים ולימודים." אמר מלטף בעדינות את עורה החלק מתחת לחולצה. ריוי רצתה להעיף משם את ידו, אבל זה נראה לה פתטי. גם ככה ביום רביעי הוא יעמוד במקום שהיא עומדת בו כעת ויעשה לה יותר מקצת ליטוף על הגב.

"קבעתי עם פיי ללמוד ביחד. אני לא רוצה לאחר לה." המציעה ריוי חיזוק לתירוץ.

"אז כדאי שתלכי. בכל מקרה, עכשיו, כשאנחנו כבר מכירים, את מוזמנת להיכנס לחנות מתי שבא לך וככה נוכל להכיר יותר לעומק." אמר והחליק את ידו מטה אל תוך תחתוניה הישר על ישבנה הרך.

"בטח, אני אכנס." פטרה עצמה ממנו במטרה להיעלם משם כמה שיותר מהר.

"יופי." חייך ומשך באטיות את ידו.

"ביי." אמרה ומיהרה אל היציאה.

– – –

כשריוי הגיעה לעבודה באותו יום רביעי היא הייתה מפוחדת ונרגשת כמו בפעם הראשונה. היא הגיע מהכיוון השני כדי לא לעבור מול החנות של חזי, שלא יפגשו במקרה. מהבוקר היא הסתובבה עם הפלאג השחור שנתן לה נעוץ באחוריה. נוכחותו הורגשה בכל צעד וצעד שעשתה. כפי שמאמא רוזי הנחתה היא דאגה להתנקות היטב לפני שיצאה מהדירה.

אלכס שובצה בעמדת קבלת הפנים במקומה של חיה מושקה. למרות שהלקוחות אהבו את החזה המלא והבשל של האמא המנוסה, החזה של אלכס נתן גיוון לעמדה זו. חזה זקור ממוסגר על ידי מספר קעקועים ועגיל החושק את אחת הפטמות.
ריוי הרגישה רע כלפיה. היא לא התכוונה לפגוע במעמדה ולשמש כקלף בידה של המאדאם. היא ניגשה והתקרבה אל אלכס.

"רק רציתי שתדעי ש…"

"מה?" שאלה אלכס בפרצוף אדיש והוציאה את אחת האזניות מאוזנה.

"חשוב לי שתדעי שזה חד פעמי. אני חייבת את הכסף הזה השבוע אבל אני לא פה כדי לתפוס את המקום שלך או משהו כזה."

אלכס המשיכה להביט בה באותו מבט אטום.

"אם יש לך איזה טיפ כלשהו בשבילי אני אשמח. את יודעת, עם כל הניסיון שלך ו…"

"כן, בטח. את יכולה להפליץ חופשי בשבוע הקרוב. זה גם ככה לא יעשה שום קול אז אין לך מה להחזיק בבטן." אמרה והחזירה את האזנייה למקומה.

"כלבה." חשבה ריוי וחזרה לעמדה לצידה של פיי. היא החלה להתפשט, שולפת בזהירות גם את הפלאג מאחוריה מתענגת על תחושת ההקלה. הפעם דאגה למרוח כמות נכבדת במיוחד של חומר סיכה.

פיי שהתפשטה גם היא בינתיים ניגשה אליה וחיבקה אותה חזק. "בהצלחה." לחשה באוזנה כשגופה החמים מאמץ לקרבו את זה של חברתה.

כל אחת מהבנות תפסה את מקומה. ריוי נשכבה על בטנה בפעם הראשונה בעמדה שהייתה כה מזוהה עם אלכס. היא השחילה את רגליה דרך הפתח אל הצד השני וגיששה מספר שניות עד שמצאה את רצועות העור. הן היו רחוקות כמטר זו מזו. כשמאמא רוזי קשרה אותן סביב קרסוליה, רגליה היו כה מפוסקות עד שפי הטבעת שלה נחשף. מוצג ראווה עבור כל מי שיהיה בחדר הסמוך, מזמין את כולם להשתמש בו כאהבת נפשם.

זמן קצר לאחר שהמאדאם נתנה את האות החלו לקוחות להיכנס. ריוי כבר הייתה מורגלת בריטואל הזה, אך הפחד מהעומד לקרות השאיר אותה במתח עצור.

היא שמעה קולות מקבלת הפנים. גברים שנהנים מהחזה המקועקע של אלכס. אדם נוסף הגיע לעמדה של חיה מושקא והשחיל את איברו למציצה רטובה. ואז שמעה צעדים מתקרבים, פוסחים על העמדה של פיי ומגיעים עד אליה.

"זה האיש." חשבה לעצמה. "רק שלא יהיה אחד מאלה עם הנפילים, כמו הערבי ההוא שמגיע לכאן מדי פעם. חדירה ראשונה מאחד כזה יכולה לגרום לנזק של ממש."

ואז הרגישה באצבע המגששת בפתח האחורי. האצבע שיחקה מעט באזור, חוקרת ומעסה. ואז לפתע חדרה בבת אחת אל ישבנה. כאב חד, כמו של דקירה, פילח את אחוריה. ריוי החניקה צרחה אך באותה מהירות שהאצבע נכנסה כך היא יצאה. הכל היה עניין של שניות בודדות.
גם כשהצעדים המשיכו הלאה לעמדה הבאה היא עדיין הרגישה את האצבע היטב, כאילו עדיין הייתה נעוצה בישבנה.

"מה זה היה צריך להיות?" חשבה לעצמה מזועזעת. התובנה כי כנראה היא עשתה טעות חמורה החלה לחלחל לתוכה. גברים נוספים המשיכו להגיע.

"היי! מה קורה, איש יקר?" צהל בחור צעיר למראה חברו שנכנס זה עתה. ריוי ניחשה כי הצעיר הוא אותו אחד שאצבעו פלשה לאחוריה.

"אתה יודע… חיים, לומדים, קצת מזיינים…" אמר השני ולמשמע הקול ריוי כמעט זינקה לתקרה. פיי הביטה בה בעיניים עגולות ופה פעור. גם היא זיהתה את הקול.

"אתה מבריז לכל העולם ואחותו בתירוצים על הלימודים שלך, אבל לבוא לכאן יש לך זמן. מה קרה, נגמרו לך המבחנים להתכונן אליהם?"

"אני מתכונן, אחינו. תאמין או לא, אבל בזה שאני בא לכאן אני מתכונן." אמר ניב, מניח יד על ישבנה החשוף של ריוי ונשען עליו כמו היה מסעד תומך. "יש לי מבחן רצח עוד כמה ימים ולפני כל מבחן חשוב אני חייב להתפרק, לשחרר את המחשבות. אחרת אני אדפוק אותו לגמרי. בדרך כלל יש לי את נילי, המזכירה של אבא שלי. זוכר אותה?"

"כבר שנים אתה עושה אותה."

"ואני גם אמשיך, כל זמן שהיא חושבת שיצא לה משהו מזה. אבל אחרי כל כך הרבה שנים שהיא מקבלת בתחת, הוא כבר לא מה שהוא היה. אז החלטתי שהפעם אני צריך משהו מיוחד." הוא ליטף את האחוריים כאילו כדי להסביר למה התכוון.

ריוי רצתה לברוח הרחק משם. היא הייתה מוכנה לוותר על הכסף הטוב, על העבודה ועל המותרות שהשיגה בזכותה רק שיוריד את ידו מישבנה.

"אם משהו מיוחד זה מה שאתה מחפש מצאת אותו." אמר החבר והניח גם הוא את ידו על הלחי השנייה. "בדקתי אותו מקודם לוודא שהוא חם מספיק. אני אוהב תחת כשהוא ממש חם מבפנים וזה שכאן לוהט. אבל אני שומר את הטוב לסוף."

"לי אין זמן למשחקים. אני מתחיל ישר מהמנה העיקרית ואחר כך עף מפה."

"טוב, דבר איתי לפני שאתה זז. אני צריך ממך משהו."

ריוי עוד תלתה תקווה שסרט האימה הזה יגמר עם סוף אחר, עד שהרגישה זוג ידיים מפסק את פלחי ישבנה. פי הטבעת שלה נמתח לצדדים. כמה שניות לאחר מכן חשה למרבה חלחלתה בקצה איברו מתמקם בכניסה האחורית. הוא שפשף את עצמו בפתח הקטן, ואז תפס במותניה והחל להידחק פנימה. מתוך אינסטינקט ידיה נשלחו לאחור אך הם פגשו במחיצה, היא ניסתה להתקדם לפנים אך רצועות העור מנעו זאת.
בניסיון נואש קיבצה ריוי את שרירי ישבנה, מנסה למנוע את החדירה, אך הדבר גרם לה סבל והיה חסר תוחלת לחלוטין. הפתח היה משומן היטב וכך גם איברו של ניב. לכן נכנעה לבסוף וניסתה להרפות את אחוריה כמה שיותר כדי להפוך את הכאב לנסבל קצת יותר. ניב נקבר בישבנה כמו אדם השוקע בחול טובעני. לאט אך בהחלטיות, מבלי לעצור עד שכולו היה נעוץ עמוק בתוכה.

בלי קשר לגודלו האמתי של האיבר, לאומת הפתח הצר הוא הרגיש אצום ממדים. כאילו מאיים לקרוע אותה לשניים.
יד נוספת נשלחה לעברה מהצד השני של היקום- פיי האהובה. היא הבחינה בפרצוף שהתעוות מייסורים והושיטה לה את ידה, מגיעה עד מחצית הדרך. ריוי הושיטה יד בחזרה ואחזה בה חזק. היא מצאה נחמה במגע המוכר והבטוח.

ניב החל לנוע בתוכה. תחילה זז לאט אך מהר מאוד הגביר את הקצב ותנועותיו הפכו ארוכות ומהירות. ריוי הידקה את האחיזה בידה של פיי. היא לא ידעה מה יותר גרוע- ההשפלה בכך שניב, אדם שהיא כה מתעבת, חודר לה לתחת ומייסר אותה בכאב או העובדה שבכך היא למעשה עוזרת לו "להתכונן למבחן". ורק הנחמה הפרוטה בכך שאינו יודע כי זו היא ולא יכול לראות את פרצופה האדום.

ריוי יכלה להרגיש בכל סנטימטר מהאיבר בזמן שיצא, ובכל סנטימטר מאורכו בזמן שחזר. היא התנשפה בכבדות, אשכיו הכו במפשעתה עם כל חדירה. לפתע נשמעה הצלפה אדירה, וריוי חשה את פלח ישבנה הימני בוער. כשהיא חושקת את שיניה שמעה עוד הצלפה ועוד אחת, שעה שניב מטביעה את חתימת ידיו על ישבנה. צורב פעם את לחי ימין ופעם את שמאל כאילו הייתה לא יותר משק חבטות עבורו.
האקט נמשך עוד דקות ארוכות. איברו של ניב בוטש ללא רחם בישבנה וידו מנחיתה לסירוגין סטירה על העור האדום. עד שלבסוף בכמה תנועות ארוכות במיוחד קבר עצמו עמוק ככל שיכל ופרק את מטענו.

כשהחליק החוצה באוושה רטובה ריוי יכלה רק להתעודד שהסיוט הזה נגמר. אך זו הייתה הפוגה קצרה כי את מקומו תפס מיד איבר אחר. ואחריו עוד אחד.
אחרי הגבר החמישי החדירות נהיו חלקות יותר. אחרי הגבר העשירי היא כבר התרגלה לכאב. הלקוחות התלהבו מהחור הבתולי שהיווה שינוי מרענן לזה של אלכס ועד מהרה הצטבר תור ארוך של גברים מול עמדתה. היו כאלה שחדרו אליה באטיות, מתפנקים על בשרה הרך וסוחטים כל שנייה שניתנה להם בתוכה. היו כאלה שנעו בתנועות דפיקה כה מהירות וחזקות, כאילו הנאתם נובעת רק מלייסר את החור הקטן. גם חזי היה אחד מהם והוא דאג בהחלט לעדכן שזה הוא שמזיין אותה עכשיו.

בסוף הערב כשהדלת נסגרה מאחורי אחרון האורחים ריוי הצליחה רק בקושי לזחול החוצה מהעמדה. ישבנה בהק בגווני אדום עז, עדות להצלפות הרבות שקיבלה. פי הטבעת שלה שרף ושלח גלי כאב בכל צעד שעשתה. פיי נגשה אליה במהירות כדי לתמוך אותה. היא עזרה לה להתלבש ולהתארגן. ריוי לא יכלה לשבת או להתכופף אז פיי עשתה את רוב העבודה. היא גם תמכה בה כשיצאה מהבניין בדרכן הביתה.

הרוח הקרירה של הלילה עזרה לצנן מעט את ההרגשה וריוי גיחכה כשבחנה את דמותה המשתקפת בחלון הראווה, מהדסת בהליכת קאובוי מובס.

"את בסדר?" שאלה פיי.

"אמרתי לך שאני הולכת לקרוע את התחת על המבחן הזה, לא?" צחקקה ריוי במרירות.

– – –

רוצה לקבל עדכון במייל כאשר מתפרסם סיפור חדש? הרשם לקבלת עדכונים למייל.
לא לשכוח לתת ציון לפרק בראש הדף ⇑  או תגובה מתחת ⇓

קטגוריות: סיפורי סקס 2017, מין בתשלום, גלורי-הולס, מין אנאלי

7 מחשבות על “מחיצות- חלק ה': מאמץ אחרון

  1. מאוד אהבתי את הסיפור הוא כתוב היטב.
    עד היום לא הבנתי את הפאטיש של גלורי הולס אבל נראה לי שאתן לו הזדמנות אצלי…אז למי שיש. סרטונים מומלצים😏😏

    אהבתי

כתיבת תגובה